sobota, 29 grudnia 2012

On(kontynuacja )


Zaczerwieniłam się i po chwili uśmiechnęłam miałam tysiące myśli co to może znaczyć.no cóż musiałam czekać żeby się przekonać .. Wsiedliśmy do autobusu i pojechaliśmy do szkoły...
------------------
3 godziny później w szkole..
Stałam na korytarzu  ,kiedy usłyszałam że ktoś mnie woła.. odwróciłam się i go ujrzałam.. Jak zawsze musiałam się zaczerwienić  nienawidzę tego!.. Spytał się czy przyjdę do niego po szkole. Przez chwile nie mogłam wydusić żadnego słowa ponieważ mnie zatkało nie sądziłam że sie o to zapyta. Po chwili odpowiedziałam że z chęcią przyjdę.
------------------
W domu..
Od razu, gdy wróciłam rzuciłam się na łózko i myślałam co zaplanował , czy chce podjąć jakiś krok czy może to tylko zwykły przyjacielski gest. No cóż skończyłam rozmyślenia i poszłam się ubrać..
------------------
U Maćka..
Przyszłam do niego około 18. Zapukałam , odtworzył drzwi i zaprosił mnie do środka. Poszliśmy do jego pokoju i usiadłam na łóżku a on włączył film. Nawet nie wiem jaki za bardzo byłam zapatrzona w Maćka.. Nagle poczułam że załapał mnie za rękę. To była przecudowna chwila !. Kątem oka zauważyłam ,że się na mnie patrzy skierowałam wzrok ku niemu. Wpatrywaliśmy się w siebie przez pewien czas ,kiedy nagle zaczął się zbliżać do pocałunku był już tak blisko gdy zadzwonił mi telefon ...Załamałam się!Co za pech!Całą drogę do domu myślałam o tym.. Czyby mnie pocałował ? czy może jednak zrezygnował .. No cóż przynajmniej jednego jestem pewna ,że się w nim zakochałam ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz