czwartek, 29 listopada 2012

Jeden dzień..


Jeden dzień zmienił moje całe życie na zawsze .. Było to 15 lat temu w San Antonio w Stanie Teksas..Mieszkałam wtedy z szesnastoletnią córką Emmą i mężem Davidem.. Mąż pracował w warsztacie samochodowy a ja byłam bezrobotna.. Wszystko było normalne aż pewnej nocy nasza córka przyszła do nas i powiedziała że coś słyszała na poddaszu opisała to tak:'Odgłos mężczyzny który szybkim krokiem porusza się na strychu w ciężkich żołnierskich butach' .. Nie uwierzyłam jej i kazałam iść spać..Następnego wieczoru było to samo.. Przyszła do nas w nocy i powiedziała że znów słyszała te dźwięki.. Powiedziałam jej żeby się położyła z ojcem a sama pójdę do jej pokoju spać .. Tam właśnie zrobiłam .. Kiedy weszłam do pokoju córki poczułam dużą różnice temperatury lecz uznałam że pewnie miała otwarte okno więc poszłam spać..Kiedy zasypiałam poczułam jak ktoś uderza w łóżko wystraszyłam się , spojrzałam pod łózko lecz nic tam nie było.. Położyłam się z powrotem po chwili znów coś uderzyło w łóżko .. Wystraszona poszłam do sypialni mojej i męża  i zasnęłam tam..
-----------------
Coraz częściej działy się rzeczy których nie umiałam wyjaśnić od stukania do otwierania drzwi wejściowych..Pewnego wieczoru córka podeszła do mnie i mi opowiedziała co zrobiła.. To co usłyszałam przeraziło mnie..
'Mamo bo tydzień temu kiedy mówiłam Ci że idę do Rose poszłam na imprezę do Matta wypiliśmy trochę i potem Matt wyjął tablice Ouija nie chcieliśmy nic zrobić chcieliśmy się tylko trochę zabawić .. Nie wiedzieliśmy że wywołamy tym coś nie z tego świata'
---------------
Uznałam że duch nam odpuści po pewnym czasie lecz się myliłam... W nocy znów do nas przyszła Emma była przerażona powiedziała że drzwi od szafy się  otworzyły.. Zdenerwowało mnie to myślałam sobie że nie pozwolę komuś tak traktować mojej rodziny więc poszłam do jej sypialni i się położyłam.. Zasnęłam .. Lecz za jakiś czas przyszła do mnie zapłakana córka spytałam się czemu płacze lecz nic nie odpowiedziała po chwili zaczęła rosnąć , przypominała sylwetką mężczyznę skierowałam wzrok w górę i ujrzałam Diabła.. Zaczęłam krzyczeć domownicy przyszli do mnie byłam cała roztrzęsiona.. David zadzwonił do medium a Emma się wyprowadziła do babci..
-----------------
Oczyszczenie miało się odbyć następnego dnia ..
-----------------
Usiedliśmy razem i złapaliśmy się za ręce kiedy medium odmawiała modlitwę świeczki zgasiły się,stów zaczął się trzęś  i naszym oczom ukazała się sam diabeł wcielony.. Wszyscy zamarli ze strachu ... Ale ja się nie poddałam zaczęłam odmawiać modlitwę potem wraz ze mną mąż i medium.. Diabeł zniknął oczyszczenie udało się...
-------------
Od tego dnia moje podejście do życia zmieniło się..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz